Joyce: Xivaren malkoak


Javier Madrilen bizi den nerabea da. Egun batean bere aita gaixorik jarri zen eta gaixotasun hori kutsagarria zen, horren ondorioz Javier eta bere anaia nagusiak etxetik aldendu behar izan zuten. Anaia nagusia Madrilen gelditu zen osaba batekin eta Javierrek Santanderrera joan behar izan zuen izebaren etxera, nahiz eta berak gustoko ez izan. Madriletik ateratzean zelai berdeak, mendiak, Kantauriko itsasoa... ikusi eta ezagutu zituen, berari mundu berri bat iruditu zitzaion. Santanderren Obregón familian egon zen udako oporretan, baina hori ez da misteriotsuena. Egun batzuetan mamu bat ezagutu zuen ... Istorio honen bukaera jakin nahi ? ba anima zaitez eta irakurri !

Istorioari buruzkoa : Oso ipuin misteriotsua da, nik irakurri dudan ipuinik ederrenetariko bat da. Batetik, zazpi aldiz irakurri dudalako, eta bestetik, misterioamaitasuna, beldurra, harrotasuna ... erakusten dituelako. maitasuna, beldurra, harrotasuna ... erakusten dituelako.

Joyce


3 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo:
Nik irakurri egin dut eta asko gustatu zait,eta berak bezala pentsatzen dut.
5.B-KO NAROA

Anónimo dijo...

Ni ados nago Joycekin liburu hori oso polita eta interesgarria da nik ere errekomendatzen dut batzuetan nahiko beldurgarria da.
Maddi 5.B

Anónimo dijo...

Ez dut inoiz liburu horretaz ezer
entzun, baina irakurri dudanaren arabera oso polita dela iruditzen
zait.
Orain irakurtzeko gogo handiz gelditu naiz.

MADDALEN A. 5.B