Xabier Gullón: Harry Potter eta Azkabango presoa


Harry Potterek,bere lagun Ron eta Hermionerekin batera hirugarren ikasturtea hasi du baina preso batek ihes egin du Azkabanetik eta haren erruz Dementorrak dabiltza leku guztietan zehar, aurten bi irakasle berri dituzte R.J.Luping, Arte Ilunen Aurkako Defentsako eskoletan, eta beraien laguna, Hagrid, Izaki Magikoen zainketan.Trolawny irakaslea ere badaukate beti bezain "ero".
Baina urtea joan ahala gero eta gauza arraroagoak gertatzen ari dira Hogwarts eskolan .
Urte horretan berak ezagutzen du bere gurasoen hiltzailea:
Peter Petegrew. Baina bere aitapuntekoa ere ustezko hiltzailea: Sirius Black.


Nire iritzia:Niri asko gustatu zait istorioa,misteriotsua delako eta beldurraren antzeko zerbait ematen dizulako baina gehiago irakurri nahi duzulako. Baina gehiago jakin nahi baduzu liburua irakurri beharko duzu, nik ez dizut gehiago esango.


Xabier G.
5.B


Argitaletxea:Salamandra
Idazlea:J.K. Rowling

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik pasaden urtean irakurri nuen eta benetan misteriotsua iruditu zitzaidan, nahiz eta pixkat tristea izan Sirius Black-engatik.
JOYCE 5.B

Anónimo dijo...

Gure ustez oso polita da baina batzuetan oso beldurgarria da.
Ibai eta Iñigo

Anónimo dijo...

Niretzat oso polita eta interesgarria da, orain dela asko irakurri nuen. Baina pelikula gehiago gustatu zitzaidan.
Andere 5.B

Anónimo dijo...

Nik ez dut irakurri ´´Harry Potter eta Azkabango presoa``, ezta beste guztiak ere, baina pelikula guztiak ikusi ditut eta oso politak dira.
Ni ere Xabier Gullónekin bartnator.

Maider 5.B

Anónimo dijo...

Ni ez dut irakurri ipuin hau baina pelikula ikusi dut eta oso polita da. Gustatuko litzaidake asko ipuin hau irakurtzea. Laburpena oso ondo egina dago.

Aroa 5.A