Janire eta Maddi Arenaza: "Jara Bartzelonan"



Izenburua: Jara Bartzelonan


Idazlea: Jasone Osoro


Editoriala: Zubia




Nire iritzia: Niri ondo iruditu zait liburua; Gauza batzuk ez zaizkit asko gustatu, momentu askotan gauza berdinetaz hitz egiten duelako.Hala ere liburu polita da, asko sartzen zarelako istorioan, dena oso ondo deskribatzen baitu.Liburu hau irakurri baino lehen aurrekoak irakurtzea gomendatzen dut, hau hobeto ulertzeko, aurrekoen jaraipena delako.Jara hamabost urteko neska da, herriko lagunak utzi eta Bartzelonara hiri handira joaten dena. Lagun berriak egitea kostatzen zaio baina gero eta gehiago irekitzen da haiekin. Gero eta gehiago irakurtzen baduzu, intriga gehiagorekin egongo zara.


Jararen istorioa hobeto ezagutu nahi baduzu, badakizu, liburua ireki eta... hasi irakurtzen!

6. B-ko Janire




Nire iritzia: Jararen lehenengo bi liburuak ikaragarri gustatu zitzaizkidan oso ulerkorrak zirelako, baina liburu hau XXI.mendeko gaur egungo gazteen arazoak ulertzeko erabilgarriagoa dela pentsatzen dut.Elebarri hau asko gustatu gustatu zait denetik baitauka :amodioa, dibertsioa, drama, laguntasuna...Batez ere amodioa, maitasunari buruz asko hitzegiten du eta.Baita ere gezur txiki batek nolako gezur edo arazo potolo batera eraman zaitzakezun azaltzen digu.Laguntasunaren garrantzia handiari buruz ere asko hitz egiten du nola tratatu, hitzegin, errespetatu edo entzun dezakezun zure lagun mila iraindu beharrean.
Nire ustez Jararen liburu hau oso polita da. Beraz, amodiozko liburuak gustuko dituen jendeari nik gomendatu egiten diot.



6.mailako Maddi Arenaza

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Está muy bien.
Me gustó mucho leerlo y no me despegaba de el ni un solo momento.


LAIA 6.A

patata dijo...

no bale copiarlo de aqui.patata.